Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Хоріна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Архипов О. Є. Розширення економіко-вартісних моделей інформаційних ризиків за рахунок використання соціально-психологічних типів зловмисника [Електронний ресурс] / О. Є. Архипов, А. В. Скиба, О. І. Хоріна // Захист інформації. - 2015. - Т. 17, № 1. - С. 60-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zi_2015_17_1_11 Розглянуто соціально-психологічні характеристики зловмисника та їх застосування з економіко-вартісними моделями з метою оцінювання інформаційних ризиків і оптимальних інвестицій в інформаційну безпеку. Для проведення адекватного оцінювання інформаційних ризиків та визначення оптимальних інвестицій у сферу захисту інформації існуючі економіко-вартісні моделі потребують розширення з урахуванням соціально-психологічних характеристик зловмисника, які істотно впливають на оцінювання ризиків. Сучасні методи оцінювання інформаційних ризиків, які спираються на існуючі нормативно-правові документи, не враховують соціально-психологічні характеристики зловмисників, що призводить до некоректного проведення оцінювання та зменшення точності одержаних оцінок. Запропоноване розширення економіко-вартісної моделі з урахуванням соціально-психологічних характеристик зловмисника дає можливість підвищити точність оцінок інформаційних ризиків та оптимізувати інвестиції в інформаційну безпеку. Запропоновано 10 соціально-психологічних типів зловмисника, використання яких дозволяє розширити застосування та підвищити точність оцінки економіко-вартісної моделі у процесі оцінювання інформаційних ризиків.
| 2. |
Скиба А. Прогнозування соціально-психологічних та ситуаційних чинників активації злочинних думок і намірів у сфері інформаційної безпеки [Електронний ресурс] / А. Скиба, О. Хоріна // Безпека інформації. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bezin_2015_21_2_8 Запропоновано спосіб оцінки інформаційних ризиків та безпеки за допомогою системи прогнозування соціально-психологічних, ситуаційних чинників, які здатні активізувати злочинні наміри. Виявлення типів соціально-психологічної адаптації людини до близького оточення та світу використовується в транзакційному аналізі. Основу системи прогнозування скаладає опитувальник особистісних адаптацій Вена Джойнса (Joines Personality Adaptation Questionnaire, JPAQ). Він визначає два типи адаптації, зокрема: виживаюча і виконуюча. Виживаюча формується від народження до півтора років, а виконуюча - від півтора років до трьох. Виживаючі адаптації вказують на три несвідомі стратегії пристосування дитини до моделей міжособових стосунків батьків і інших членів родини, відповідно: Творчий мрійник, Чарівний маніпулятор, Блискучий Скептик. Виконуючі адаптації вказують на три несвідомі стратегії, за допомогою яких діти задовольняли очікування оточуючих людей і ігнорували власні бажання. Зокрема: Грайливо-впертий, Відповідальний Трудоголік та Надтореагуючий Ентузіаст. Коли в житті людини "все йде не так", зростає ймовірність застосування ризикових стратегій досягнення бажаного. Неусвідомлені стратегії знаходяться в зоні асоціальних та антисоціальних дій, поза межами правового поля, здорових людських стосунків. Оцінка ймовірності переходу людини в поле досягнення бажаного "будь-якою ціною", відбувається за рахунок визначення провідних особистісних адаптацій. "Перехід" особистості від думок до умовного сценарування злочинного наміру і його реалізації, відбувається в актуальній життєвій/професійній ситуації, яка активізує ризикову мотивацію. Оцінка ймовірного впливу соціально-психологічних та ситуаційних чинників, що не усвідомлюються людиною, здійснюється за допомогою блоку ситуаційних запитань. Розширення економіко-вартісної моделі за рахунок системи прогнозування злочинних намірів підвищує оцінку інформаційних ризиків, оптимізує інвестиції в інформаційну безпеку, здійснює аналіз ризиків "переходу" людини від позиції законослухняного громадянина до позиції зловмисника.
| 3. |
Скиба А. В. Розширення економіко-вартісних моделей оцінки інформаційних ризиків за типологією особистості г. айзенка [Електронний ресурс] / А. В. Скиба, О. І. Хоріна // Економіка та держава. - 2015. - № 8. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_8_28
| 4. |
Хоріна О. І. Особливості ситуаційних та середовищних чинників соціальної ситуації підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / О. І. Хоріна // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2014. - Вип. 34. - С. 90-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2014_34_9
| 5. |
Хоріна О. І. Ресурсна складова соціальної ситуації вибору престижної професії [Електронний ресурс] / О. І. Хоріна // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2011. - Вип. 28. - С. 329-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2011_28_39
| 6. |
Хоріна О. І. Групова рефлексія як чинник вибору старшокласниками копінг-стратегій [Електронний ресурс] / О. І. Хоріна // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2012. - Вип. 30. - С. 125-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2012_30_12
| 7. |
Хоріна О. І. Ситуаційні і середовищні чинники професійного вигорання працівників комунальної сфери [Електронний ресурс] / О. І. Хоріна, Л. В. Ходієнко // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2013. - Вип. 32. - С. 184-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2013_32_20
| 8. |
Хоріна О. І. Особливості ресурсних уподобань підлітків зі статусно-віковими відмінностями [Електронний ресурс] / О. І. Хоріна // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 25. - С. 256-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_25_25 Представлено результати емпіричного дослідження ресурсних уподобань 626 респондентів підліткового та юнацького віку. В дослідженні брали участь молодші і старші підлітки, які є учнями середніх шкіл міста Києва, вихованці колоній для неповнолітніх обох статей, студенти першого курсу вищих навчальних закладів м. Києва. Респонденти умовно були розподілені на 10 підгруп за ознаками статі, віку і належності до навчального або виховного закладу. Як ресурсні потреби, що задовольняються в міжособових стосунках, розглянуто такі: любов, статус, гроші, інформація, послуги і товари. Використано методику УіР (уподобання інтерперсональних ресурсів), адаптовану версію методики IWIR (Inventory of Wishes for Interpersonal Resources, Foa and Bosman). Пріоритети в отриманні бажаних ресурсів підлітками і юнаками/дівчатами встановлено на основі аналізу середніх значень ресурсів. Виявлено статистично значущі відмінності в ресурсних уподобаннях. Ресурс любові виявився однаково важливим для всіх респондентів. Ресурси любові, послуг, грошей та інформації респонденти оцінюють як важливі, а ресурси статусу і товарів отримали нижчі оцінки, як менш важливі. Статистично значущі відмінності інформації, товарів і послуг виявлено для вихованок колонії старшого підліткового віку (15 - 16 років). Ресурси статусу й інформації статистично відмінні для вихованок колонії юнацького віку, старших 17 років. А ресурс грошей виявився статистично значущим для школярок старшого підліткового віку і студентів першого курсу ВНЗ обох статей. Усі перераховані значущі відмінності зафіксовано в порівнянні з вихованцями колонії юнацького віку. Це свідчить про те, що чоловіки, які відбувають покарання у виховній колонії цінують у якості ресурсу тільки любов, інші ресурси для них менш важливі ніж для представників підгруп.
| 9. |
Хоріна О. Особливості конструювання рефлексивної технології супроводу освітніх та суспільних реформ (практичний аспект) [Електронний ресурс] / О. Хоріна // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 131-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2016_2_19
| 10. |
Плющ О. М. Громадська думка як індикатор процесу здійснення освітніх реформ [Електронний ресурс] / О. М. Плющ, О. І. Хоріна, В. Е. Цизман // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2017. - Вип. 39. - С. 188-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2017_39_18
|
|
|